...
Реєструйся

Конкурс вересня


Конкурс завершено!

Переможцями визнано:

Людмилу Крохмаль

Анжелу Богучарську

Ольгу Євсеєву

Тетяну Ткачук

Віру Федорчук

ВІТАЄМО! Переможцям поштою будуть надіслані фірмові чашки від журналу “Довідник кадровика”

  

 

 Надіслати свою історію на конкурс >>>

 

Петренко Ірина, нач. відділу кадрів, м. Суми

Як на мене, важлива складова успіху – характер спілкування з людьми: повага до особистості, єдиний статус всіх працівників, відбір спеціалістів найвищого класу делегування відповідальності на найнижчі рівні.

Чинником номер один будь-якого успіху є особистість самого фахівця, який повинен володіти цілою низкою особистих якостей і постійно займатися їх розвитком та удосконаленням.

Ще один нюанс щодо шляхів досягнення успіху: не забувати за лихоманкою ділових буднів про особисте життя, оскільки ділове і особисте життя працівника взаємопов’язані та впливають одне на одного. Тільки монолітна життєва позиція може дати людині повне задоволення від життя, відчуття щастя.

При цьому слід не забувати про здоров’я. Тому, що саме воно є важливим фактором успіху чи неуспіху в житті і роботі.

Ясність завдань — головний фактор успіху.

Для досягнення істинних успіхів потрібно повністю володіти ситуацією і докладати багато зусиль. Щоб провалити справу достатньо зробити тільки одну помилку.

Кожен, хто хоче зробити успішну кар’єру, повинен тверезо й об’єктивно оцінити свої сили і здібності, визначити, що йому потрібно для самовдосконалення й розвитку, знайти свою мету і шляхи її досягнення.

Використовуйте соту частину свого життя, щоб на кожному його етапі хоча б начорно визначити коло завдань, які ви насправді маєте намір розв’язувати.

 Піввідсотка від суми днів кожного року пожертвуйте для того, щоб намітити план Вашої професійної діяльності і особистого життя.

І, нарешті, один відсоток з 24 годин на добу приділяйте для ретельної підготовки до наступного дня.

Наше завтра складається з того, що ми робимо для цього сьогодні!

Зінаїда Матвійчук, м. Одеса

Секрет успіху абсолютно простий: «Чесно ставитися до своєї професії. І трохи фарту».

А ще я вважаю, що всі рішення треба приймати інтуїтивно і тільки потім їх обмірковувати. Це висловлювання — коротка формула емоційного інтелекту: поєднати почуття і розум, приймаючи рішення.

І, звичайно, хоч це і непросто, — завжди випромінювати оптимізм, упевненість та спокій! Ось головні складові професійного успіху.

Ірина Смоліна, м. Золотоноша, Черкаська обл.

У своїй роботі йду завжди до успіху, спираючись на секрети, які колись дізналася від Річарда Джона – своєрідна вибірка найкращих ідей, з якими він зазвичай виступає перед студентами вищих навчальних закладів. Як говорить сам Річард: “Це насправді двохгодинна презентація, яку я скоротив до трьох хвилин”.

Яна Митрошина, начальник отдела кадров ООО “ВИСТ ГРУП”, г. Шостка, Сумская обл.

Каждому индивиду, чтобы преуспеть в сверх конкурентной среде, нужно выработать свою персональную стратегию развития карьеры. Осознав ее, вы можете принять правильное решение, например, если вам не нравится то, что вы делаете, перестаньте это делать сейчас.

Откладывать переход от постылого дела к любимым занятиям на потом — это все равно что откладывать секс на преклонные пенсионные
годы.

Меня вдохновляет сама жизнь. Я каждое утро встаю и вижу длинный список дел и это всё приятные хлопоты, ведь это счастье – заниматься любимым делом.

Мои секреты успеха:

1. Постановка задачи. Сначала вы должны понять, где вы сейчас находитесь, затем решить, куда хотите двигаться, а потом необходимо не просто определить цель, но и постараться сформулировать и прямо-таки начертить путь, по которому вы туда доберетесь, установить цели и выявить, как вы их достигнете.

2. Далее надо определить свои сильные стороны, то, что вы делаете лучше других, что обеспечивает вам конкурентное преимущество. Но и для этого может потребоваться вклад со стороны окружающих вас людей. Выявление сильных сторон подразумевает лучшее понимание ваших интересов и предпочтений: помните, что вы не преуспеете в работе, которая вам не нравится.

3. Для меня существуют правила, которых нужно обязательно придерживаться:

    • -расширять кругозор;
    • -стремиться испытать себя в чем-то новом, что хотя бы косвенно может быть полезным для продвижения вперед;
    • -доверять собственной интуиции и не слушать пессимистов;
    • -делать ставку на лучший исход, настраиваться на победу;
    • -видеть в любом опыте, даже провальном, положительные моменты.

Главное — поверить: невозможное возможно — и начать формулировать ясный стратегический план, подкрепив его четкими тактическими разработками. Затем отрезок умно упертого труда и — результат… Он снова не такой, как вам хотелось? Хорошенько подумайте, почему, а
затем начните снова. Может быть, чуть-чуть по-другому. Ведь вы же стали мудрее, и у новой попытки больше шансов на успех. Сколько раз надо начинать сначала? А столько, сколько нужно, чтобы достичь того результата, который вас устраивает.

Чем более ожесточенную горечь поражений вы познали, тем полнее будет ощущение счастья, когда на смену им придут победы, которым вы уже знаете настоящую цену. Препятствия, неудачи и проблемы могут смирять, закалять или ожесточать нас. Смирившийся с неудачами
становится неудачником. «Закалившийся» после каждой неудачи становится еще более подготовленным и целеустремленным. Кем быть — выбор каждый делает сам.

Для того, щоб дати відповідь на запитання, що ж лежить в основі успіху, Річард провів понад 500 інтерв’ю з різними людьми, потративши на це 7 років.

Отже, секрети успіху – це:

Пристрасть (passion). Чи продовжували б ви займатися тією справою, якою займаєтесь, якби не отримували за неї ні копійки. Або, що навіть цікавіше – чи захотіли б ви продовжувати свою діяльність, якби вам довелося платити, щоб займатися нею?

Робота (work). Ніщо не дається легко. Іноді для досягнення цілі доводиться багато гнути спину. Головне, щоб те, що ви робите, приносило вам справжнє задоволення!

Майстерність (good). Зосередьтесь на якомусь одному виді діяльності і досягніть майстерності в ньому.

Фокус (focus). Головне зосереджуватися на одному виді діяльності, а не розпорошуватися на велику кількість різних речей.

Рішучість (push). Не давайте собі спуску. Не дозволяйте впасти у лінь. Завжди підштовхуйте себе! Ніколи не піддавайтесь сумнівам чи страхам.

Задоволення потреб (serve). Для того, щоб стати мільйонером, потрібно запропонуваи іншим цінності на мільйон!

Ідеї (ideas). Якщо у вас є унікальна ідея – досягнути успіху набагато легше! А отримати унікальну ідею часто буває зовсім не так складно, як ми звикли думати. Для цього потрібно лише слухати, спостерігати за оточенням, бути уважним, задавати питання і вирішувати проблеми…

Наполегливість (persistence). Саме наполегливість знаходиться в основі успіху. Можна зі впевненістю сказати, що якщо ви не будете володіти якимись надзвичайними якостями але будете дуже наполегливими – ви досягнете успіху.

 

Денис Нагорний, м. Севастополь

Секреты моего успеха:

Лидерство – это то, что заставляет все вокруг двигаться.
Если вы хотите перемен в своей жизни – в учебе, на работе или в отношениях с близкими людьми – просто действуйте. Отец учил меня ценности настойчивости и умения не отступаться от цели. В то же время мама учила умению сочувственно и с пониманием относиться к другим. Итак, настойчивость и желание достичь цели не должно достигаться за счет других. Это еще один пример лидерской мудрости.

Сначала слушайте и понимайте, а уж потом занимайтесь лидерством.
Бог дал нам два уха и один рот не просто так, а по какой причине. Старайтесь понять других, вместо того, чтобы заставлять их понять вас. Умейте сначала прислушаться к чьей-либо проблеме и только после этого пытайтесь управлять человеком – вот самый важный совет настоящему лидеру.

Ответьте на три вопроса, ответ на которые хочет услышать каждый в вашей организации.
Каждый человек в компании стремится услышать от лидера ответы на три фундаментальных вопроса: Куда мы идем? Каким образом мы надеемся туда дойти? Какова моя роль в этом движении?

Попробуйте достичь мастерства, которое позволит вам работать в любом месте сегодняшней динамичной бизнес -среды.
Работа, задача, титулы и организация – это вещи, которые приходят и уходят и всегда очень динамичны. Сосредоточивайте свое внимание на тех навыках, которые будут работать в любых условиях:
умение развивать идею;
эффективно планировать ее внедрение;
непревзойденно выполнять любые задачи;
достигать лучших результатов один за другим.

Будьте любознательными и скрупулезными
Скрупулезность – хорошая предпосылка к постоянному совершенствованию и даже идеальности. Понимание любознательности может заключаться в мышлении о будущем организации, понимание ее современного и попытке приблизить людей и организации к ее видения.

Старайтесь подойти к любой ситуации с разных точек зрения
Наиболее ценным советом, который получал Брайан Лес (Brian Lees), сенатор штата Массачусет, был совет его наставника, сенатора США Эдварда Брука III (Edward Brooke III). Он советовал прислушаться ко всем точкам зрения и идей различных людей. Очень важно уважать право на собственное мнение каждого.

Готовьтесь, готовьтесь и еще раз готовьтесь
Если вы пренебрегаете подготовкой, значит, вы готовитесь к тому, чтобы вами пренебрегли. Если вы действительно подготовились и то происходит не по вашей схеме, то вам легче выйти из ситуации с меньшими потерями. Подготовка – наука успеха. И об этом нельзя забывать.
Хорошие советы всегда поступают из многих источников – родителей, других родственников, консультантов, руководителей, сотрудников, наставников, учителей и товарищей. Важной вещью остается умение оставаться открытым к информации, прислушиваться к каждому, а также развивать стиль своего успеха.

 Інесса  Коломієць, м. Новодністровськ

Для того, щоб досягти успіху у будь-якій справі, важливо завжди дотримуватись простих, але дуже важливих правил:

Розставляємо пріоритети

Не вийде рости, якщо не знаєш куди – вгору або вшир. Важливо вибрати ті аспекти, які потрібно розвивати в першу чергу, тобто відокремити зерна від плевел. Якщо ви потребуєте того, щоб здобути освіту, навчитися виступати перед аудиторією, контролювати свій час або витрати, запишіть це. Відповідно до того, наскільки важлива та чи інша позиція, складіть свій особистий топ – лист слабких місць, які необхідно розвивати і зміцнювати.

Прораховуємо труднощі

Ніщо не дається нам просто так, навіть для досягнення, здавалося б, не самого важливого результату, необхідні серйозні зусилля і на кожному шляху є свої труднощі. Щоб не спасувати перед ними і не відмовитися від своїх планів, важливо знати, чого очікувати від життя в той чи інший момент. Звичайно, все ми передбачити не можемо, але деякі труднощі та перепони так очевидні, що їх не можна не врахувати.

Опишіть, що може перешкодити вам досягти тієї чи іншої мети, які труднощі можуть виникнути, і що ви зможете зробити, щоб не допустити чи подолати їх. Так ви зрозумієте, що багато чого залежить від вас, і багато з чим ви зможете впоратися.

Визначаємо послідовність дій

Абстрактні цілі найрідше стають реальним результатом, а темні шляхи до їх досягнення тільки заважають. Тому максимально докладно опишіть крок за кроком ваші дії.

Наприклад, для того, щоб здобути освіту, вам буде потрібно здати вступні іспити, провчитися якусь кількість часу і захистити диплом. Для того, щоб всі ці етапи пройшли успішно, важливо зробити деякі дії, які цілком і повністю залежать від вас.

Написати план не так вже й складно, набагато складніше слідувати йому.

Відзначаємо проміжні результати

У будь-якій роботі, в тому числі і в роботі над собою, важливо бачити позитивні моменти, реальні результати. Якщо до остаточної мети ще далеко, відзначайте кожен етап, що наближає вас до задуманого. Так ви будете бачити, до чого призводять результати вашої діяльності і як багато вже зроблено.

Заохочуємо себе

Не менш важливо заохочувати себе за кожен, нехай навіть незначний успіх. Це допоможе подолати труднощі, а ви точно будете знати, що за кожним зусиллям вас чекає винагорода.

Система заохочень повинна бути чіткою, а ви повинні її дотримуватися. Не варто обіцяти собі дорогі подарунки за дрібниці, але, здавши сесію, скинувши зайвий кілограм, написавши звіт, можна нагородити себе походом в кіно з друзями або чимось не менш приємним.

Вчимося гнучкості

Будь-який процес може змінювати наші початкові плани, тому будьте готові вносити коригування у міру просування до кінцевої мети. Не варто сподіватися на те, що ви зможете передбачити можливий розвиток подій на початковому етапі, та й ваші бажання за час можуть змінитися. Вчіться спокійно ставитися до змін і правильно на них реагувати.

Не зволікаємо

Якщо ви щось задумали, потрібно діяти, не відкладаючи на потім. Не дозволяйте собі лінуватися, не допускайте жодних відмовок. Ви трудитеся для власного блага, а корисніше заняття важко відшукати, тому не сачкуйте і дійте.

Ви можете задумати все, що завгодно: отримати нову професію, схуднути, зробити ремонт, накопичити грошей на поїздку до моря, навчитися боротися з власними недоліками – цей план працює у всіх випадках. Важливо бути послідовним і зберігати рішучість до кінця. Не можна нескінченно починати щось і зупинятися на середині, інакше жодне ваше починання так і не втілиться в реальність. Нагорода ж за результати завжди перевершить всі ваші очікування, тому що передбачити, як нові навички вплинуть на життя, не можна.

Оксана Коврига, заст. директора  з питань  кадрової роботи ТОВ “ВІП ЮРИСТ”, м.Обухів

Я працюю кадровиком не дуже довго (з 2005 року), але спілкуючись та спостерігаючи за людьми різних професій, сфер діяльності, я помітила, що останнім часом багато хто зіштовхується з конфліктними ситуаціями на виробництві, в діловій сфері, в побуті, в державних установах, одним словом — всюди.

На мою думку, щоб уникнути таких ексцесів, достатньо буває дотримуватись на роботі хоч і формальних, але абсолютно обов’язкових вимог:

вічливого тону звертання, лаконічності викладу, виявляти тактовність, товариськість, природність і доброзичливість, тобто дотримуватися
правил етикету!

Причому уміння поводитися належним чином і є зараз однією з найважливіших умов для того, щоб вирватися вперед, зберегти лідерство та
досягти успіху в бізнесі та професії!!!!

Діловий етикет посідає особливе місце у мистецтві поведінки. Якщо, порушуючи ті або інші норми поведінки в побуті й суспільстві, Ви ризикуєте, своєю репутацією вихованої людини, то в бізнесі, головним чином, такі помилки можуть коштувати великих грошей і кар’єри!!!

Думаю, Ви, мабуть, всі погодитеся з даним твердженням. Тому актуальною темою і запорукою успіху кожної людини, на мій погляд, є вироблення культури службового спілкування, що включає також знання і дотримання правил службового етикету.

Для того щоб прокласти шлях у джунглях людських стосунків, корисно завжди враховувати три важливі моменти:

1. Уміння сприймати, тобто думати не тільки про себе, але і про інших. Ось одне із “золотих правил” життя і ділового етикету: “Ставтеся до інших, до всіх без винятку, так, як би Ви хотіли, щоб ставилися до Вас”.

2. Уміння володіти своїми емоціями.

3. Уміння поставити себе на місце опонента. Якщо з’явилися розбіжності в інтересах, то їх можна усунути, досягнувши згоди між опонентами. Ось один з постулатів ділового етикету: “До будь-якої людини, з якою маєш справу в бізнесі, слід ставитися непорушно чемно та з пошаною”.

І, насамкінець, ще кілька принципів ділового етикету можуть стати Вам у пригоді:

– шість чарівних слів: будь ласка, дякую Вам, відмінно зроблено;
– не змішуйте спиртне і наркотики з бізнесом;
– робіть усе вчасно;
– одягайтеся як годиться;
– говоріть і пишіть гарною мовою.

Дотримуючих таких простих, на перший погляд, принципів ділового спілкування, Ви завжди матимете успіх в своєму колективі, з клієнтами і просто з знайомими і друзями. УСПІХІВ ВАМ!!!

Людмила Крохмаль, м. Миколаїв

История успеха вполне может стать хорошим советом кадровикам.

Если считается разумным учиться на чужих ошибках, то почему бы не поучиться на чужих успехах, понять путь успешного человека, что-то
взять на заметку. Мне кажется, это может быть полезно для достижения УСПЕХА СВОЕГО.

Оксана Замураева

Почніть робити найнеобхідніше, потім  зробіть те, що можете, і в результаті ви  побачите, що робите неможливе…

Богучарська Анжела, керівник відділу кадрів ТОВ “Сватівська олія”, м.Сватове

Що потрібно для успіху? Мабуть, у кожного на це питання буде своя відповідь. Бо скільки людей, стільки і відповідей.

Запорука мого успіху – це робота над собою, постійне прагнення до пізнання нового.

Багато залежить від самої людини, адже, яке ставлення до оточуючих така їх вдячність до тебе.

Першим помічником у моїй роботі є журнал «Довідник кадровика», який допомагає у вирішенні будь-яких проблем. Він є однією з основ мого успіху.

Щоб досягти успіху потрібна мета, а за скільки Ви її досягнете, залежить від ВАС.

Наталя Захаренко, Херсонська область

Ні для кого не секрет, що цінні кадри – це золотий фонд будь-якої організації.

Я розумію, що запорука мого успіху – це згуртована команда талановитих, досвідчених фахівців, майстрів своєї справи. Тому однією з першочергових моїх цілей є ведення конструктивної кадрової політики, кінцевим продуктом якої є виконання із максимальною ефективністю
завдань, поставлених керівником, + професійна самореалізація співробітників.

Відносини у моїй команді будуються за наступними принципами:

  • моя команда – моя головна цінність.
  • я довіряю своїм співробітникам та поважаю їх індивідуальність.
  • я ціную своїх співробітників та піклуюсь про них, створюючи комфортні умови для праці.

Для мене важливо, щоб кожен член моєї команди мав такі особисті якості, як:

  • чесність
  • працьовитість
  • прагнення до самоудосконалення, як професійного, так й особистого
  • відданість Компанії
  • взаємна довіра
  • командний дух
  • новаторство

Алена Леванда, г. Харьков

Для того, чтобы определить, что такое «успех» в карьере, семье и т. д и как этого достичь, давайте обратимся к понятию, что
такое «успех». С точки зрения английских толковых словарей, “success” принимает два основных значения: (см. Oxford, Webster)

– достижение цели;
– достижение социального статуса.

Словарь Даля говорит: “иметь успех – успевать – достигать желаемого“. Исходя из этого человек должен точно знать чего он хочет достичь и чего желает. А если человек этого не знает – то он по определению неуспешный.

Для этого надо:

1) понять и услышать себя. Свой внутренний голос. Набраться смелости и выслушать его. Снять туман с глаз;

2)понять свои мечты, намерения и цели;

3)увидеть желаемое;

4) собрать себя в кулак, и маленькими шагами начать делать то, что искренне считаете правильным, что говорит ваш внутренний голос.

Успех — это не случайность, а закономерность, это постоянная работа по усовершенствованию своей личности, позитивный жизненный опыт, который формируется благодаря положительному образу мышления и оптимистичному способу жизни, сильным желаниям человека достичь определенных вершин.

Т.е. действовать по формуле: “достиг цели”, “воплотил”, “реализовал”.

Успех — это такое внутреннее состояние личности, к которому человек приходит не сразу, а постепенно с помощью постоянной,
регулярной концентрации над своей целью и активных действий по их воплощению в жизнь.

Для достижения успеха в жизни очень важно понять три вещи:

1) каждый человек своими мыслями, словами и поступками сам формирует свою жизнь, свой круг общения, свои цели. Т.е. человек
должен быть в ответе за построения своего коммуникативного общения с социумом.

2) каждый человек сам ответственен за свою судьбу и свои поступки. Т.е. уметь брать на себя ответственность за свои действия.

3) все, что происходит в жизни человека неслучайно, но решающее значение для судьбы человека имеет его личное, субъективное отношение к происходящему, его оценка события, от которой зависит качество жизни и собственно судьба человека.

На основании этого можно сделать вывод: успех — четкое понимание цели, активные действия для достижения цели, оптимизм.

Вера Федорчук

Успешные люди — счастливые люди, счастливые люди — уверенные люди, а уверенные люди — это оптимисты, ведь именно они знают, что то, что еще вчера казалось невозможным — сегодня может оказаться реальностью!!!

Ольга Євсеєва

Успіх! Як ми всі прагнемо його досягти. Одні досягають успіху завдяки, вмінню, інші – завдяки досвіду роботи, дехто – за допомогою зовнішності, а є й такі – що їм просто везе. Ось цього везіння інколи так не вистачає. А час біжить невплинно – нічого не виходить, успіху нема. Ось тут і задумуєшся – чим я гірший від інших.

Запорукою мого успіху завжди було терпіння. Успіх я к і помста – блюдо холодне. Його треба вистраждати. А ще треба розбиратся в тих питаннях, де ти хочеш чогось досягти. Необхідно і вміння, досвід і знання. Без цього теж нікуди. Добре коли т и цілеспрямований, впевнено
йдеш до своєї мети, є якась допомога. А коли все навпаки – сили волі не вистачає, обмаль часу, допомогти нікому. Наберіться
ще раз терпіння і йдіть впевнено, незважаючи на будь-що. А ще – не звертати зі свого курсу за будь-яких обставин.

Ніколи не втрачайте впевненість в собі, віру в соїх силах і життєдайну наснагу. Один раз опустите голову, очі посмурніли, руки опустилися – все скінчилося. Знаходьте в собі сили і впевнено крокуйте, не бійтеся, не розчаровуйтеся. От і успіх гарантовано.

Сам прийде в біло-рожевому одязі, будете собою пишатся. Не забувайте, що для успіху треба себе готувати і не боятися. Коли приходить успіх – його також треба вміти пережити, переварити. Бо голову дурманить.

Бажайте успіху іншим і він завжди до Вас повернеться в 10 разів більше.

Інна Ромась, м. Зіньків, Полтавська область

Мої секрети успіху в професії

Є таке поняття як «ЛЮДИНА». Намагаюся завжди дотримуватися тих стандартів, які встановлені для цього визначення. Стараюся, щоб усі, хто зі мною спілкується, змогли сказати: «Це — порядна людина».

Намір мати успіх у житті. Намір являє собою готовність мати і рішучість працювати для досягнення мети. Внутрішнє значить, що ваше бажання бере початок від душі, а не від розуму. Душа управляє емоціями, розум – логікою. Коли між емоціями і логікою з’являється конфлікт, завжди і в будь-яких ситуаціях перемагають емоції. Саме ваші емоції керують вашим життям. Вони як магніт притягують до вас події, які ви переживаєте. Чому я використовую саме намір, замість бажання. Бажання – це інструмент свідомості. Бажання реалізуються тільки тоді, коли вони стають намірами, тобто коли людина готова мати те, що бажає. Тоді енергія бажання перетвориться в спрямовану дію, що змушує
закон тяжіння здійснити бажання.

Важка робота. Я беру на себе відповідальність за реалізацію своєї мети. Секрет старанної роботи полягає в тому, що вона додає енергію. Людина створена для праці, від ліні він сильно втомлюється, його душа застоюється від нудьги. Всі створюється з якоюсь метою. Та ж і людина прийшла на цю Землю з певною метою.

Самонавіювання. Самонавіювання представляє собою єдиний ключ у світ підсвідомості. Кожне слово, яке адресоване самому собі, кожна думка і ставлення до себе представляє собою самонавіяння. Думки, які знаходяться в пізнанні, перетворюються в емоції. А почуття — це вихідний матеріал для підсвідомості. І чим довше ці емоції знаходяться у вашому розумі, тим сильніше вони там вкорінюються. Всі думки, вкорінені в підсвідомості, реально впливають на вашу дійсність. Самонавіювання є потужним процесом (тепер розумієте чому), але віддати його на
волю випадку, спонтанно і несвідомо рухаючись по життю, щонайменше не розумно.

Планування життя, постановка цілей. Порібно ставити собі цілі, навіть не уявляючи, як збираєтеся їх досягти. Це є важливим моментом від мислення невдахи до успішної людини.

Олена Підлісна

Переглянула подані на конкурс вересня матеріали і здивувалася: всі пишуть про власний успіх як про одноосібну подорож незримим океаном. Однак людина сама по собі, без оточення у нашому суспільно організованому житті нічого не варта!

От вам і перший секрет успіху — сформуй свою команду. Тільки разом, командною грою, можна досягти успіху. Жоден професіонал не просунеться у кар’єрі, якщо не підготує собі “спадкоємця”, бо жоден керівник не дозволить оголити штатну структуру підприємства.

І чим скоріше працівник це зрозуміє, тим краще розвиватиметься його кар’єра і, найголовніше, вона буде стабільною, прогнозованою, убезпеченою від “атак знизу” і тихого супротиву підлеглих.

От і весь секрет успіху.

Ольга Мельник

Успіх – річ примхлива і непостійна. Можна досягти успіху в чомусь одному, але втратити в іншому. Саме тому всі ті секрети, які зробили успішних людей УСПІШНИМИ, не є універсальними для кожного з нас.

Окрім того в нашій — кадровій — сфері бути успішним означає бути авторитетним, взірцевим для інших, професійним, точним і, головне, – позитивним.

Отже, основний секрет, який дійсно «працює» для всіх людей і в усіх сфера, — бути собою і радіти життю! Щоб досягти цього в професійній сфері, достатньо слідувати правилам.

Для кожного вони, звісно, свої, але для мене, людини що працює як з людьми, так і з великою кількістю документів, вони такі:

– намагаюся управляти своїм часом таким чином, щоб жодних довгострокових завдань не затримувати на своєму робочому столі.
Або роблю їх сама, або залучаю колег, але не дозволяю їм припадати пилом в папках на столі. Повірте, колеги,це неймовірна насолода — вирушати додому, залишаючи за собою чистий стіл!

– оточую себе порядними і позитивними людьми. Ми, кадровики, це обличчя нашого колективу, уособлення тих людей, що нас оточують. Відповідно, мінімізуючи спілкування з негативними песимістами і більше спілкуючись з тими, до рівня яких хочеться рости, — це чудовий стимул щоб розвиватися;

– використовую будь-який момент і кожну людину, щоб дізнатися щось нове. Якщо життя зіштовхує мене з людиною, яка є професіоналом в певній сфері, намагаюся дізнатись її цілі, мотивацію, суть і навчитись у неї чогось нового.

– намагаюсь багато відпочивати, тому що лише відпочила людина може працювати продуктивно, мотивувати працювати інших і вносити позитив у роботу всього колективу.

Будьте точними, будьте позитивними, будьте цікавими та відпочивайте, — і успіх прийде обов’язково!

Тетяна Ткачук

Для кожної людини є своя вершина успіху, а отже і сходинки до нього свої. Вони зазвичай бувають вузькими, тому коли я
піднімаюся на гору, намагаюся ввічливо вітатися з людьми, що вже з спускаются з неї, бо, можливо, мені доведеться
спускатися тим самим шляхом.

Для мене один з моїх успіхів – це те, що моя посада відповідає моєму диплому. І хоч мій професійний шлях не такий великий, але
поки я успішно оминаю життєві підводні камені продавця чи офіціанта.

Кожного ранку, незалежно від свого настрою, я прокидаюся з думкою про те, що новий день — це вже початок роботи. Йду на зупинку, сідаю в автобус, переступаю поріг свого кабінету сідаю в крісло, п’ю каву… Тут дзвінок, ще один,і ще один, потік людей, нові і старі обличчя… У вирію життя пронісся ще один день, і я розумію, що це — моє життя. Ловлю себе на думці: як приємно, хоч інколи буває дуже складно, бути необхідною і корисною для людей.

Успіх закладений у кожній людині. Можна перераховувати безліч його складових, але нічого важливішого від самої людини немає. Стався до людей так, як ти хочеш, щоб відповідали тобі.

Поважати людину незалежно від її роботи, говорити з нею на рівних — оце важливо. Бо начальник — це не посада. Він головний помічник для кожного працівника у своїй команді.

До вершини мені ще далеко, але я туди йду. Я не одна — зі мною мої колеги, нехай не завжди щирі у своїх помислах, але ми всі разом, це
наша команда, це наш успіх, а отже і мій теж.