...
Реєструйся

Ринок праці в Україні помітно зростає


Міжнародний кадровий портал hh.ua провів дослідження ринку праці України в липні і з’ясував, що найпопулярнішою вакансією стала “Генеральний директор”.

Слідом за нею йдуть: національний директор з продажу, офіс-менеджер, комерційний директор, фінансовий директор, керівник напряму, бізнес-аналітик та координатор. Таким чином, з восьми найбільш “касових” професій п’ять належать до професійної сфери “Вищий менеджмент”. Відгуки кандидатів на перелічені професії становлять 4% від загальної кількості відгуків на всі вакансії.

Цікаво, що найпопулярніша професія українців “Менеджер з продажів” (самещодо неї найбільше резюме і вакансій) увійшла до рейтингу лише частково у форматі “Національний директор з продажу”. Натомість професійна сфера “Продажі” демонструє впевнене зростання за кількістю вакансій і досі очолює рейтинг найбільш затребуваних професій. У липні роботодавці розмістили на 4% більше вакансій для спеціалістів з продажів, ніж у червні.

Лідером зростання кількості вакансій стала професійна сфера “Виробництво” ( +52%). Це означає, що українська промисловість поступово виходить на докризовий рівень і потребує персоналу. Слідом за промисловцями йдуть “банкіри”, які в липні запросили на 44% більше вакансій, ніж в червні. Далі: будівництво та нерухомість (+41%), медицина та фармацевтика (+33%), бухгалтерія і фінанси (+27%). Загалом кількість пропозицій щодо роботи в липні зросла на 20%.

Лідером падіння кількості вакансій стала професійна сфера “Транспорт і логістика” (-21%). Крім того падіння продемонстрували ще дві сфери: “Вищий менеджмент” (-11%) та “Управління персоналом” (-4%). Українські громадяни виявляють найбільшу активність в пошуку роботи “начальником” в той час, коли потреба в них знижується.

“В липні 2010 року особливу активність у пошуку персоналу виявляли компанії банківського сектора, IT (інформаційні технології) і FMCG*”, – каже генеральний директор компанії HeadHunter Марина Маковій. Найбільшу кількість відгуків отримала вакансія “Генеральний директор”. Найпопулярнішою професією, як і раніше, залишається “Менеджер з продажу”. Ми констатуємо зростання ринку праці України. У липні практично втричі зросла кількість компаній, які почали активний пошук співробітників в Інтернеті.

*FMCG – англ. Fast Moving Consumer Goods — товары повсякденного попиту) — абревіатура, принята в англомовному світі для позначення товарів широкого вжитку, таких як продукты харчування, косметика, побутова хімія тощо.

За матеріалами : ubr.ua